TAJUK

Wednesday, January 26, 2011

✿✿✿mY CiNtA✿✿✿

✿¸.•*'¨*•.¸¸❀¸¸.•❤•.¸¸❀¸¸.•*¨'*•.¸✿

Dia juga sgt ptg buatku.smga dia mjd jodoh yg terakhir buatku.yang slu jd pndengar setia,setiap kali aku berada dlm keadaan susah n senang.sangat menghargai adanya MOHD ASHRAF dlm khdupan ku.


Gbr ni time cinta temankan aku surfing...sebab dah terlalu bosan,aku request cinta temankn aku cari mana2 tpt kat penang 2,yg da coverage wireless/wifi or yg sewaktu dgn nya...KFC la...hehehhe.

gbr ni plak tme g pantai.lokasi???ahahhahaa,RnR smwhere area Penang...belah2 butterworth.ahaksss.actualy,RnR ni bnyak mnyimpan knangan bersama cinta.tempat 1st utk kitorg dating,kat pantai/RnR ni la..ahahahhaaaaaaaa ;).asal nak g dating je,mst port nya,pntai ni.aku x kesah...janji dpt dating.ehehhehehe...




berkonvo bersama cinta...terserlah kekecilan aku di sisisnya...ahakssss.APAPUN,tq so much 4 spending ur time syg...Love U my CINTA...(◕‿◕✿)
✿¸.•*'¨*•.¸¸❀¸¸.•❤•.¸¸❀¸¸.•*¨'*•.¸✿

2 comments:

miaa ayuni said...

waaa....so kiut...anyway, gud job sis...ngeee~

Farahumaina said...

tq ayu...he3